donderdag 3 april 2008

Stempel Quotes om te onthouden...


Deze teksten kwam ik tegen bij het surfen op internet. Het zijn teksten op stempels zelf of quotes...


* Een dag niet gestempeld, is een dag niet geleefd.

* Speciaal gestempeld voor jou!

* Niet stempelen schaadt de gezondheid.


Geweldig toch.


Een half jaar geleden durfde ik nog niet zoveel met mijn stempels...ik had wel foam stempels en verf maar op mijn scrap LO's durfde ik amper te stempelen. Sinds mijn cursus vorig jaar op 9 september gaat het al een stuk beter...En sinds ik magnolia heb ontdekt ben ik officeel verslaafd. Gisteren ben ik gezwicht voor een setje clear stamps van Hero Arts, zo leuk die teksten...voor op een verjaardagskaart. En ik heb nog een setje gezien die ik graag wil hebben. Vanavond ben ik lekker aan het experimenteren geweest, andere inkt gebruikt. Combinaties gemaakt, helemaal goed... Nu nog afwerken!

Geen opmerkingen: