woensdag 12 mei 2010

Butget boekje

In het crea café zijn we gisteren aan de slag geweest met een butget boekje. Het is namelijk gemaakt van twee vellen a4 papier, twee stukjes scrappapier, een stukje lint, een stempelafdrukje, een bloem en wat dubbelzijdig tape. Een mini boekje vraagt normaal meer tijd, matriaal en aandacht. Nu maak ik er niet meer zoveel omdat ik liever op groot formaat scrap, maar ik het verleden heb ik ze wel meer gemaakt. Dit butget boekje was zo klaar. Het bloemetjespapier is van Chatterbox, ik kan het helaas nergens meer krijgen. Ik vind zulke motiefjes wel heel schattig in combinatie met de Magnoliastempels. De stempel is van de nieuwste collectie van Magnolia. Ik vond haar zo lieve uitstraling hebben, ze deed me aan Eline denken. Het hortensia bloemetjes is van Prima Marketing.

Geen opmerkingen: