woensdag 25 mei 2011

Nieuwe kaart...

Gisteren heb ik in het crea café, de plek waar ik online workshops kan doen deze kaart gemaakt. Het was de bedoeling dat het een giletje werd met een zakdoek erin. Die zakdoeken zijn in mijn huis niet te vinden dus ik heb er maar weer een andere/mijn eigen draai aangegeven. Kijk maar naar het resultaat.


Vanmorgen heb ik 2 gipsen afgietsels geschilderd, die moeten nog 1 week drogen voordat ik ze verder kan afwerken met patina verf. Ook nog nooit gedaan, maar anderen wel, ik ben benieuwd. Nog een weekje wachten maar. Ik heb bij deze workshop lekker kunnen kletsen met andere hobby enthousiaste dames.

Morgen ga ik een workshop papier scheppen doen, dat lijkt mij ook heel erg leuk om te doen. Helaas was er te weinig animo voor een langere cursus, maar misschien is een avond ook wel voldoende.

Geen opmerkingen: